Hallon eller björnbär

På buss tillbaka hem. Tufft samtal idag. Det tar extra mycket. Är trött som en sengångare..
Gick genom samma skog där jag går sex gånger varje vecka. 
Några övervintrade hallon eller björnbär. Bilden blev mörk men ändå fin. Tog en i ljus också. 
Samma buske men från olika håll. 
 
När jag kommer hem så är det bara en liten stund sen kommer Hanna, som är arbetsterapeut och ska lämna lite saker till mig. Ramar att kunna sätta bilder i och timstockar. Så att jag ska kunna se hur tiden går. Jag har inget tidsbegrepp alls. När jag ska på möte klockså tolv gör jag mig i ordning kvart i trots att jag varit vaken i flera timmar..
Det är svårt att känns efter tiden. 
 
Ikväll har vi nog någon liten julklapp att slå in. Finaste vännen och finaste vännens kärlek ska få paket från tomten..Måste skicka snart för man vet inte med postnord hur lång tid det tar..
Känns skönt att vara klar med alla paket. Vi ger bara till barnen, finaste vännen och den där Märy. 
Eventuellt skulle J ge typ en marsipangris till någon kollega, men jag kan ha missuppfattat. 
No more tears nu...
//Smilla
Allmänt | #saknad#konstigkänslaikroppen#julklappar#märy#hallon#björnbär#nästanvinter#finastevännen#kärlek#glögg | |
Upp