Dagarna flyter förbi

Jag har aldrig siktat in mig på att få många läsare. Jag är inte så offentlig utan det är en mindre skara som läser. Jag känner inte av behovet. Jag skriver för min egen skull. För att spara men för att det känns skönt i huvudet. 
I tisdags blev det kaos. Jag drack från klockan tio på morgonen. Var på psyk. Ställde till kaos med stackars Freddie. Fick läsa alla mail från Märy. Det stod där så enkelt...”Smilla kommer troligen att dricka under tiden som jag är borta. När hon har druckit så får hon inte med sig Imovane”
Hemskt att ge henne rätt. I dag är det två dagar utan. Nya tag. 
Jag måste verkligen försöka. Det är en förbjuden väg. En väg som bara blir mer och mer destruktiv. Som hela tiden tänjer på alla gränser. 
På väg till Freddie i tisdags så snöade det i Freddies stad. Jättekonstigt väder. Blev ett fint hjärta i snön. Saknar Märy. När jag sedan gick hem så var alla snö borta. 
Det är så spännande det där med barn och kläder. Alla barnen har varit intresserade av kläder. Eftersom jag vet deras stil så blir det sällan fel när jag handlar. Nu har Lilla P fått för sig att man ska ha tyllkjol varje dag. Ovanpå sina jeans. Jag frågade om det inte blev klumpigt men nej, de var jätteskönt.  
 Tiger godkände mitt val av kläder. Hen gör oftast det. Tröja från Molo och byxor från I dig denim. Byxor och tröjor från IDD har blivit nya favoriter hemma. Supersnygga kläder! 
 
Tog lite bilder i morse Så vackert ljus nu när solen skiner redan på morgonen. Skuggan är vårt hus. Gult som solen. 
Jag hoppas att det håller i sig. Ljuset måste stanna kvar. 
 Jag har ju upptäckt att Lager 157 har fina kläder till
bra priser. Allt på tre av bilderna kostade drygt 1100kr. 
Det är vad två par shorts kostade från ett annat märke som jag skickade tillbaka igår. Nu behöver lilla P jeansshorts men sen är de klara till vår och sommaren. Nu ska jag i dagarna sortera ut kläder att sälja/skänka bort. 
Sen är det liten shopping idag. Återkommer lite senare
 
/Smilla
Allmänt | |
Upp