Nu är våren här och hissen är trasig..

 
 
Jag möter hissfarbrorn i trappen. ”Vet du vad det är för fel på hissen”...eh..det är du som jobbar med hissar. 
Han ringer ett samtal, jag tar hissen till sjätte våningen utan problem. Nu är hissen stängd! Vilken tur att jag kom hem utan problem :)
 
Idag har jag varit i andra staden, träffat Freddie och fått antabus. Det var ganska många dagar sedan sist. Mådde illa hela vägen hem men hoppas inte att det är en biverkning. Jag måste ta dem. Jag fixar inte det utan. Visst att jag klantar till det ändå men kan jag bara börja om med att ta dem så kanske kanske. Nu väntar jag på några dagars dåligt mående med abstinenser. 
Så här många dagar är det sen jag drack (redlöst och gränslöst)
I andra staden var det vår. Det blåste precis som i boendestaden men det var vackert ändå. 
Luften saknas som så ofta. I dag börjar även två dagar av syrebrist..det är redan jobbigt med luften men det blir värre nu..tänk om det en gång kommer att ändras. 
..det är som att andas utan luft...
I dag åkte nya pjucksen på. Jättesköna men lite lite kalla. Plockade bort alla vinterkläder, skor och mössor idag. Nu är det officiellt vår! 
Bilder från finaste staden. Så sjukt fint!! Jag måste verkligen komma ut. Ta bilder som jag gjort förut. 
Takåsarna på husen intill vårt. Ljusblå himmel!
Mina tankar går ofta till Märy. Jag undrar hur hon har det. Hur det går med han som inte vill annat än att leva. Egoistiskt så tänker jag att hon borde komma tillbaka. Att det gått allt för lång tid nu. Jag vet att det inte är så. 
..men jag tror inte att hon kommer tillbaka mer..
I morse kom lilla P och jag fram till att detta var den vinnande kombon! Supersnyggt enligt oss :)
Tröja och leggings från Mini Rodini och underbara sockor från Lillster. 
 
Nu blir det lite Bonusfamiljen sen sova. 
/Smilla 
Allmänt | #psykiskohälsa#adhd#autism#vår#minirodini#lillster#såtrött | |
Upp