En natt med lite mer sömn

I natt lyckades jag sova några timmar. Igår fick jag äntligen ta Imovane och dessutom tog jag theralen och propavan. Ikväll är det återigen en natt utan medicin så jag ska väl vara tacksam över att ha fått sova lite. Idag är det också meningen att jag ska hela min dagsdos av medicinerna antipsykos/schizofreni på kvällen så att jag ska slippa biverkningarna som ger mig ett enormt sötsug och inte känner av när jag är mätt. Är dock orolig att medicinen inte hjälper på dagen. Nu tar jag den tre ggr om dagen plus vid behov. Lite skillnad. V 8 ska jag få träffa läkaren som ordinerade medicinen och då ska den bytas ut. Tills dess får vi hålla tummarna att inget inträffar. 
 
Trettio dagar. 
 
Jag vill så gärna gå ut. Vädret är fantastiskt med solen som skiner och det är hög luft. Jag är däremot fast hemma. Borde gå ner och lämna paket på posten men gör nog det i morgon innan jag ska åka till Fredrika. Ska inte vara där förrän kl 12 så jag hinner ner i stan och sen ta bussen därifrån. 
 
Saknar att ta bilder. Det är roligt och rogivande. Man kan tolka dem så annorlunda. 
 
Här får bara personer utan huvud hålla handen med mindre personer som helst ska ha klänning alternativt kjol. 
 
Eller så är man tråkig och ser markeringen för gångbana. 
Whatever works. 
 
Funderar på att sätta igång hög musik. Grannarna på tredje våningen spelar musik för hela trappen. Dessutom springer deras ungar omkring. Är hela tiden rädd att grannarna under oss tror att det är våra barn. De bankar nämligen i taket/väggen ibland...tänker att det hade varit bra om de kom upp en kväll. 
 
/Smilla 
Allmänt | #psykos#schizofreni#medicner#sovahelanatten# | |
Upp