Freddie

..jag tog bussen till Freddie. Nu sitter jag på bussen hem. Det var många många tårar idag. Jag saknar Märy. Jag tycker om Freddie men inte på samma sätt. Det är dessutom väldigt olika varandra. De jobbar olika. Freddie är alltid präktigt positiv. Det går inte att vända suicidtankar med att man tänker på små kycklingar eller så..
Idag satte hon sig närmare mig. Hon frågade först. Vad ska jag säga? Hon satt ändå en bit från mig annars hade jag sagt till. Det är så skönt med både M och F, de tar inte illa upp när min adhd hoppar in med diverse kaos, frågor och påpekanden. Var den du är. Givetvis fick jag ingen antabus. Dricker cider. Dumt. Men skönt att inte behöva ränka så högt med dagarna. I dag är dagen noll. 
Det höll i tolv dagar. En,två,tre,fyra,fem,sex,sju,åtta,nio,tio.elva.tolv..
 
 
Jag börjar att känna av alkoholen. Jag borde hålla mig ute några timmar. 
/Smilla
Allmänt | #psykiskohälsa#freddie#alkohol#missbrukare#saknar#trygghetenflygerbort#xider#passionfrukt#värdelös#jagsuger#suicidal#vingar#bioplar#adhd#autism | |
Upp