Insomnia och fönstershopping

Jaha, då ligger man här i sängen sen ca en timme. Jag håller på att fasa ut min somnamedicin men jag vet ju redan att det kommer att vara hemskt. Fördelen är ju att jag kan fönstershoppa lite runt på nätet. 
Barnen behöver troligen varsin bomberjacka nu i vår. Tigers är garanterat för liten men jag är osäker på Pumas. Den cerise kommer från Molo och hade inte Lilla P redan fått en skaljacka som är cerise så hade jag varit sugen på denna. Egentligen gillar jag de klassiska bäst men denna blev man så glad av. 
Den ljusrosa och den gröna kommer från I dig denim. Jag hade den rosa hemma till lilla P men skickade tillbaka den direkt eftersom jag just då fick ångest över att handla utan pengar. 
Nåja, jag får nöja mig med att titta. Det dröjer ju någon månad innan de behövs. 
Jag köpte badkläder till barnen för någon månad sedan. Det fattades ett par badbyxor till lilla P och hur mycket jag än letar aå hittar jag inte rätt. Funderade därför om jag skulle köpa detta setet från H&M och sälja tröjan från Molo som jag redan köpt. Tror att det blir enklast och mest ekonomiskt. Dessutom har även denna 50 i uvfaktor. 
Hos Boozt och hos Stylepit hittade jag följande som till T. 
Två stilrena långärmade tröjor från I dig denim, en gul tjocktröja från Molo och härligt cerise shorts också dessa från Molo. Härligt med färg i sommar. 
 
Det är så roligt att se vad som kommer till sommaren. Lite tidigt att redan nu fundera över sommarkläder men å andra sidan har jag en overall hemma som är till Puma att ha nästa vinter. Framförhållning var det...fast inte denna gången. Jag köpte en overall att ha på skidsemestern men den visade sig vara lite stor. Därför la jag undan den och chansar på att den blir perfekt nästa vinter. 
Liten lägesrapport från Jämtland. De roar sig kungligt och ingen kan vara lyckligare än jag över att de har det jättebra. De förtjänar verkligen det 💜
//Smilla 
Allmänt | #molo#idigdenim#jämtland#inspoforkids#snö#walle#imovaneslut#insomnia | |
Upp