Shopping inför nästa vinter..

J konstaterade att det behövdes mer kläder till skidresan. Jag sa redan innan resan att det skulle behövas mer. Nu blev det mer påtagligt när J upptäckte det. Beställde ett till underställ till J, en mellanlager jacka även den till J och sen fick lilla P ytterligare ett underställ. Ska vara ute i god till och redan nu när det är rea på vinterkläder så passar jag på att bunkra. 
Och, JA mitt köpstopp stupade redan första dagen. Jag är värdelös. 
 
 
 
 
Vi ska göra allt i vår makt att få dem att åka på skidsemester i januari nästa år. Det är VM i Åre 2019 i februari så de får i såfall åka redan runt Tigers födelsedag. Jag har bestämt att eventuella pengar som kommer från när jag säljer saker ska sättas in till dem på ett reskonto. De förtjänar det!
(och jag förtjänar att få en veckans semester med Silas)
/Smilla
Allmänt | #karitraa#sportshopen#lindberg#duved#valle#skidresa#insamling#swisha | |
Upp