Tulpaner och fönstershopping inför våren

Älskar tulpaner! Var tvungen att köpa en bukett till. De hade bara rosa kvar men de får duga. Känns så fint och fräscht med snittblommor. 
Idag tvättar jag. Hela tiden går både tvättmaskin och torktumlare.  Resenärerna hade en hel del tvätt med sig hem så det är att tvätta i några dagar. Borde boka tvättstugan men då måste man kunna gå ner dit men det kan jag inte så det får bli tvättkaos här hemma.
I morse fick barnen nya kläder på sig. Tiger fick en av sina nya tröjor från I dig denim. Inköpt på Boozt.com
Lilla P fick också en ny tröja från Mini Rodini idag. Inköpt på Cirkusfabriken. 
Matchade den med ullkofta från NoaNoa Miniature. Inköpt även den från Boozt. Jeansleggings från Nova Star. Lilla P även väldigt smal så det är svårt att hitta bra byxor men dessa är perfekta!
Har fönstershoppat lite inför våren. Suttit och matchat ihop outfits till både P och T. Skor har vi hemma i cerise och glitter. Ska ta fram dem och låta lilla P prova dem annars behövs det nya. 
 
Mössa från Villervalla, skaljacka från Isbjörn, skalbyxor från Polarn o Pyret och skor från Sketchers. 
Till Tiger blir det nog detta. Softshell från 8848, skalbyxor från HellyHansen och skor från DC shoes. Har en annan softshell som ska skickas tillbaka. Gillar denna mer och jag tycker att den är mer Tigers stil. 
Dessa kläder från Villervalla fastnade jag för. Man blir så glad!
Skulle beställa badkläderna till lilla P från H&M då jag lyckats sälja den extra tröjan jag hade och fick dessutom in samma summa som hela dressen från HM. Dock var den slut i rätt storlek så den får köpas i butik längre fram. 
Blev däremot pyjamas och gul munkjacka till lilla P. 20% rabatt på allt basic denna veckan. Gäller både barn och vuxna. På den ena pyjamasen är det popcorn. Lilla P kommer att bli lycklig!
Idag har Märy kommit tillbaka till jobb och hon hörde av sig direkt i morse. Ville kolla hur det är och se till att jag åker dit i morgon. Det ska jag självklart göra. Det är så tokigt när hon inte är där. Behöver tanka trygghet. Sitta på golvet och prata. 
 
Nä, dags att fortsätta här hemma. 
//Smilla 
Allmänt | #minirodini#boozt#novastar#8848#cirkusfabriken#molo#tulpaner#semeldagen#psykiskohälsa#missbruk#psykos#pod | |
Upp