Villervalla, Lillster och H&M

Till lilla P att avända nu i vår från finaste Villervalla. Stl 128 så lite stort men blir nog perfekt i vår. 
 
 
På en, för mig, ny sida hittade jag fina strumpor. Tre par i ull till lilla P och två par med söta hjärtan i bomull till mig. (Jag kan aldrig köpa bara ett par strumpor för jag rockar sockarna varje dag och har ett tvång i att mina strumpor alltid måste vara olika)
Hoppas att det är bra kvalité.  
 
Tycker att det är svårt att hitta bra strumpor. HMs blir urtvättade och tappar form efter en tvätt. Köpte Happy Socks ett tag men de slits väldigt fort och med tanke på vad de kostar så är det en stor besvikelse. Polarn och pyrets får gärna streck på sig i tvätten. Jag hoppas och tror på dessa. De är så väldigt fina! Sidan hittas här https://lillster.com/
 
 Från H&M kom fina tjocktröjor i vad jag tror blir vårens färg, gult. Köpte två storlekar då det är så olika i storlekarna. Vissa kläder är små medan andra är större. Blev en 122/128 som passar bra nu och en 134/140 som antingen åker tillbaka eller så sparas den till nästa vår. Den är så väldigt fin så. Dessutom köptes dem på rea så det är nästan inte värt returfrakten. Det hamnade även två pyjamas i varukorgen. Lilla P har tagit ett skutt på längden så det behövdes. Att det dessutom fanns popcorn på var ett stor plus.
Nu är det köpstop. Beställde faktiskt ett par jeans och två tröjor till mig från Zalando. De har inte kommit än men jag hoppas verkligen att kläderna passar. Den svarta är exakt likadan som en grå jag köpte i höstas. Ett säkert kort med andra ord. Den militärfärgade är bara en chansning. Inte särskilt säker att jag behåller den. 
 
/Smilla
Allmänt | #mammatilltre#silasthecat#barnklädesnörd#, #villervalla#inspoförbarn#inspoförflickor#inspoförpojkar#inspoförickebinära#genusmedveten#Zalando#H&M#yellow#lillster#socks#shopaholic#vårkänslor#stars#stripes#popcorn | |
Upp