Årets bomberjackor till barnen

 
Klart de ska ha varsin bomberjacka i år med. Lo har hittat en svindyr som hen vill ha men isåfall får hen betala en del av den själv. Dessutom har hen redan två i andra färger så jag tycker att det egentligen räcker. 
Tiger vill gärna ha en blå även detta året. Jag hittade dessa fina på Lager 157. Fanns även rosa som jag funderar om Puma ska få. Den förra året var grön. Ska ta fram den och se om den passar men annars kanske hen får en rosa. 
Den svarta är från Zalando. 
 
Idag är jag hemma med Tiger. Hen kom hem från skolan igår efter bara en timme. Klagar på ont i magen men det finns inget medicinskt. Hen kan säga att det gör ont och sen bara en stund senare så kan hen hoppa studsmatta och springa omkring. Vi funderar på om något hänt i skolan. Hen säger att det inte är något. Ens förälders största mardröm om barnen inte har det bra i skolan. Jag ska snart vika tvätt och sen ville T möblera om på hens och lilla Ps rum. Det är svårt detdär. 
/Smilla
.Fyra dagar utan alkohol.
Allmänt | #zalando#lager157#vår#bomberjacka#solenskiner | |
Upp