Bloggtorka, trötthet och en stolt förälder

Igår kom finaste Lo hem med sin grill som dem gjort i skolan. Jag är sjukt imponerad. Eftersom hen läser teknik på gymnasiet så ingår det många moment i de olika kurserna. Jag är så glad för hens skull! Hen var stolt själv också. 
 
Nu sitter jag på bussen på väg till psyk. Antabus står på dagens schema. ”Den är frivillig!” ”Så, drick den nu” men du sa ju precis att den är frivillig. ”Visst är den det!” Så, drick nu...
sådär låter det med mycket..”medicinerna är helt frivilliga” ” Så! ta medicinen”
Hur.var.det.med.att.allt.är.frivilligt.
 
Tretton dagar utan alkohol. Enbart för att jag inte har några pengar alls. 
När jag kommer hem från psyk ska jag snabbvila, sen är snart hela familjen hemma igen. 
 
Jag hoppas att det kommer att gå bra idag. 
Det känns sådär. 
 
/Smilla
Allmänt | |
Upp