Would you know my name..

..den där Märys son har inte lång tid kvar. Hon stannar där till det är över. Jag har känt det på mig i två dagar. Jag förstår nu vad det varit som sprungit runt i min kropp. Min oror. Mina känslor som tynger mig. 
 
Hon skrev till mig. 
En mening som jag måste försöka att leva efter.
”Snälla! Var nu lite snäll emot dig nu när jag är borta”
 
men tänk om hon inte kommer tillbaka...
 
Dagen är kaos. Vill äta godis och krypa ner under täcket och bara vara en stund. 
 
Hos Freddie var det sådär. Jobbigt. Hon är Freddie. Inte Märy.  Jag tycker om henne men det är annorlunda. 
I dag var hon lite trygg. 
 
Dock fick jag inte sitta i Märys rum. Det säger hon att jag får. 
Men det fick jag inte. 
 
/Smilla 
Allmänt | #psykiskohälsa#autism#adhd#bopolar#suicide#saknadsomgöront#längtan | |
Upp