Ensam i ett litet hörn av världen

Vackert litet hus. Jag går igenom en liten bit skog sex gånger i veckan. Någon har byggt fågelholkar och målat dem i olika färger. De är så fina. 
Någon omtänksam person har tagit sig tid att göra en god gärning. 
Ibland vill jag också ha ett litet hus att gömma mig i. En plats ute i skogen där ingen kan se mig, ingen kan hitta en. Jag vet att det inte hade blivit bättre men tanken känns skön. 
 
I dag var det kaos på psyk. Först gick det ok. Det var när jag skulle gå hem som det blev kaos. Vi följdes åt. Vi träffade FredrikaJosefina och pratade. Det var då det blev fel. Det slutade med att Smilla som den treåring hon kan vara stoppade i hörlurarna i öronen, skruvade upp musiken på max och gick iväg med två personer efter..
Givetvis var det mer än detta men det väljer jag att sortera och känna efter innan jag säger något som blir ännu mer fel. 
 
Nu sova en sväng. Har fortfarande ont i huvudet efter i fredags. 
Kan inte ligga med huvudet på sidan. Hoppas att det läker snart. 
God Natt
//Smilla 
Gräsmattan utanför psyk. Så många häftiga svampar. 
Bilden blev inte så bra då den är tagen genom ett fönster. 
Och förresten passade bara ett par jeans och ett par smjukisar mig. Allt annat åker tillbaka. Skönt för ekonomin men ledsamt att man inte kan hitta kläder i större storlek som inte är för 70-åringar :(
Dessutom är deras plussizemodeller inte tjocka. 
Den affären som nischar sig som affär med prisvärda kläder som är till oss tjockisar, den kommer att få mitt fulla stöd.
Inte svindyra kläder bara för att man är byggd på ett visst sätt. 
Jaja, det viktiga var jeansen. Mitt andra par är lagade och lappande men fortfarande med hål i. Det blir lite kallt..
Allmänt | #psykiskohälsa#attvarabipolär#näralltinggårfel#vodka#utanatttänkasigför#saknad#förlåtelse#ensam#zalando#omtanke | |
Upp