Välkommen Silas

Jag tror att vi är klara nu. Nu väntar vi bara hem dig Silas. (Ja, det blir nog Silas)
 
Jag är lite off idag. Ryckningar i kroppen och minnet är lite
borta..Fösöker att vila så gott det går..min kropp skriker efter straff, mina hjärnspöken skriker efter alkohol..efter kyrkogårdar och gränslöshet. Efter att försvinna om så bara för en stund. 
 
Försökte mig på lite tröst. Fönstershoppa är skoj. Ännu roligare om man får köpa men nej, nu är det bra. 
Svart parka från Molo och lila softshelljacka även den från Molo. Ska hålla koll när de reas. 
Tänkte att den lila ska Lilla P ha i vår och den svarta till Tiger nu i vinter. Vet inte om denna eller den grå från Pop är finast. 
Hittade även några fina tröjor till lilla P. 
 Mörkblå stickad tröja och sötaste vita blusen från NoaNoa Miniature. Har alltid gillat barnkläder i starka färger. I bland har barnen sett ut som att regnbågen kräkt på dem lite lätt sådär..Nu gillar jag det mjuka stilen blandat med tufft.
Trodde aldig att jag skulle hamna hos tyll och puderrosa kläder..
 
Så nu är den nya delen av familjen installerat sig. 
Trygg i sig själv och lugn. Hoppas att han kommer att trivas. Äntligen välkommen till oss Silas ❤️
 
//Smilla 
Allmänt | |
Upp