Blandat

En av tavlorna som pryder väggarna på psyk. Tycker att den är ganska intressant. Vet dock inte om jag gillar den. 
När jag fick från Freddie igår så passade jag på att leta efter vårtecken. Vet inte vad det gröna var, om det är bladen till kommande vitsippor eller något annat. 
I staden där Freddie bor hade kommunen placerat ut krukor med penséer. Det är så vackert. Ska övertala J om att sätta några på balkongen. 
Lilla P och Silas ligger på golvet och kommunicerar. Det går bättre och bättre mellan dem. 
I lördags fick den som vill leva sina vingar. Jag hade det på känn just den dagen. Det visade sig vara sant. Jag tänder ljus på kvällen. Det är det minsta. 
Så tickar dagarna igen..inget dricka. 
Mitt busskort försvann men hittades i lilla Ps ryggsäck. Så lycklig unge som hittade det och lycklig mamma som inte behöver köpa nytt eller hoppa över mina tider hos Freddie. 
Idag måste jag städa, fixa lite köp och sälj. Det enda som jag egentligen vill är att sova.
/Smilla 
Allmänt | |
Upp