Cravings

Hittade så fina skor till P och T. Har ju redan vårskor till dem men de kanske behöver tygskor i sommar :)
Älskar leo. Alla färger är fina i leo. Ska inte beställa dem nu men i april får det bli. 
 
Sitter på bussen från psyk nu. Dagen var givande. Sitta och bara vara, prata och analysera. Fyllde i en enkät som regionen lämnat ut. Intressant att jag skulle betygsätta och svara på frågor om min primära vårdgivare. Det är ju Märy. Vi hjälptes åt eftersom jag har svårt att förstå vad saker betyder när jag läser. Det blev en rolig stund. 
 
Nu åker hon iväg och är tillbaka på onsdag. Tusen dagar utan dig. Nära men ändå så långt borta. Jag måste vänja mig. Det kommer att bli mer och mer som Märy kommer att vara borta. 
Det dröjer nog inte så väldigt länge tyvärr. 
 
Snart hemma en sväng. Sen är det en avkomma som ska plockas upp från fritids. Funderade på att hämta P direkt. T följer med en kompis hem. Kom fram till att jag hämtar senare. Är inte så pigg så det är bättre om jag får vila en liten stund. 
/Smilla
Allmänt | #psykiskohälsa#adhd#autism#saknad#skortillbarn#inspo | |
Upp